Najczęściej zadawane pytania:

Zapisy

1Jak mam zapisać się na kurs?
Kliknij w menu głównym "Zapisz się na kurs" i wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą poprzez e-mail.
2Jakie dokumenty są potrzebne do zapisania się na kurs?
Aby zapisać się na kurs w pierwszej kolejności należy wysłać nam poprzez e-mail skan dokumentu tożsamości oraz dokumentu potwierdzającego spełnienie warunków formalnych. Szczegółowo opisuje to tabela "Wymagania wstępne" (LINK)
3Kiedy będę już uczestnikiem kursu?
Po zapisaniu się na stronie, wysłaniu skanu niezbędnych dokumentów i dokonaniu opłaty za kurs otrzymasz dostęp do platformy internetowej i będziesz już uczestnikiem kursu.

Pozostałe pytania

1Czy forma kursu przez Internet jest legalna?
Oczywiście działamy legalnie. Forma internetowa jest zgodna z prawem, program kursu został zatwierdzony przez Kuratora Oświaty w Łodzi (kliknij, aby zobaczyć zgodę na prowadzenie kursu)
2Do kogo należy kierować pytania w związku z problemami technicznymi na platformie e-learningowej
Wszelkie wątpliwości i trudności należy zgłaszać na adres e-mail prymusck@gmail.com lub pod nr. tel: 732 046 517